Powered by Blogger.

Kami menyediakan perkhidmatan perlancongan yang murah ke tempat-tempat menarik yang terdapat di sabah serta dijamin mampu melakar sejuta kenangan bersama.....!!!!

Package 1:

Round The Sabah World menyediakan package perlancongan ke tempat-tempat yang menarik seperti Kinabalu Park, Desa Dairy Farm, Poring hot Spring dan banyak lagi. Anda juga melawat Memorial War Kundasang bersama keluarga dan rakan-rakan.

Kinabalu Park

Desa Dairy Farm

Poring Hot Spring

Package 2:

Round The Sabah World juga turut menyediakan package ke Pulau Mabul dan Pulau Sipadan serta merasai pengalaman bersnorkeling bersama dengan lebih 3000 spesis ikan yang jarang ditemui seperti frogfish, belut moray, sotong biru dan banyak lagi.

Mabul Island

Sipadan Island

Mabul Resort

Package 3:

Dalam Package yang ketiga, Round The Sabah World membawa anda mengembara ke Kudat. Di sini anda akan melawat Simpang Mengayau yang terdapatnya arus daripada laut sulu bergabung dengan arus laut china selatan dan merupkan satu fenomena yang unik. Selain itu, anda juga boleh melawat tempat dimana terdapatnya rumah panjang suku kaum Rungus iaitu iaitu antara suku kaum yang terawal di sabah.

Simpang Mengayau Glove

Simpang Mengayau

Rungus Ethnic Long House

Package 4:

Package yang ke 4 pula kami menawarkan pendakian ke GUNUNG KINABALU. Anda bersama keluarga atau rakan-rakan boleh mengembara bersama kami dengan harga yang murah iaitu dengan hanya RM 650.00 untuk 3hari 2malam bagi pelancong dari semenanjung... dan bagi orang sabah lagi murah kami tawarkan. (Email saya untuk keterangan yang lebih lanjut) keterangan lanjut sangat dalam sampai tidak boleh post dalam blog huhu...

Kinabalu Top
Kinabalu

Laban Rata









0 comments:

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara Dan Terpemuliharaan